Showing posts with label Baby #3. Show all posts
Showing posts with label Baby #3. Show all posts

Baby 3 at 38weeks++

Nak masuk 39 weeks dan and baby masih seronok sangat duduk dalam perut mummy ye.. Alhamdulillah segalanya nampak normal as for now cuma as last week checkup berat baby dah 3kg. Ohh bam bam nya dia sambil nak tunggu keluar ni,.

So far penat sangat dah kerja and memang menanti nak bersalin sebab dah penat and tak larat nak duduk je dekat office ni. Kalau duduk rumah bole la penat duduk, berbaring ke, nap ke kejap.. Dah la kerja ya ampun banyak lagi nak kena settlekan. Mummy cuba bertabah melayan persekitaran kerja ni.

So baby come out la ye. Geng seangkatan awak ramai dah keluar ni. Mari la.. Mummy nak peluk, cium. Apa2 pun harap selamatlah melahirkan dan dipermudahkan urusan kelahiran, pantang dan segala-galanya.. Love you baby #3.

April 2016

Hallo blog. Long time no update. I think I need to jot down something dalam blog ni. So far my update.

1. Got job offer from other bank, and I already decline their offer.
2. I'm pregnant no 3.
3. Syukur I'm going to have a new baby (sementara muda), but at the same time overwhelm sangat sebab I just cant plan what next. Should I get a maid, should we move to our new house, and so on.
4. Got a good promotion at office, alhamdulillah.
5. Evening sickness. Pukul 6pm startlah sampai ke maghrib. Muntah. Oh tabahlah
6. Banyak sangat kerja dekat office. Project quit messy dengan PM baru ni. But trying my best here.
7. Kerja rumah memang tak larat nak buat. Most of it hubby yang take over. Really want to hire like weekend maid. Yang bole suruh and settlekan rumah. But so far tak jumpa contact yang berkenan lagi. And takut. Whyla im so scared to hire a maid.
8. Anak-anak sihat alhamdulillah. Tapi biasala toddler, ada challenge tersendiri.. Doing our best here.
9. Buat project baiki tiles dalam bilik. Halfway done. Semoga hasilnya cantik nanti.

Semoga dipermudahkan urusan kami sekeluarga. Sesungguhnya Allah perancang yang terbaik sekali.