Office

Sudah lama nampaknya aku x berblogging.. hmm nothing much to tell except for the work.. Keje keje n keje.. nasib baik aku mmg minat kalo x, leh jd psycho layan keje.. mmg sepanjang aku keje, ni la experience yg plg mencbr keupayaan fizikal n mental aku.. hopefully aku makin ok as time goes by..

I love my work, my colleague, my bos, my user and even my desk..hehehe..cara nk motive diri sendiri.. some of my desk pic


haha..from this view mmg mejaku sungguh kemas ..sebab aku lambak file n kertas at another side.. hehehe.. mana leh tunjuk side yg buruk rite?..

N pic kt atas tu ms my bday celebration,, actually me n my team were out to lunch to celebrate my teammate farawell tp kebetulan its my bday!. It was fun!..





Hmm lagi what else nk update ye.. Hmm next week going to Sg Kampar, Perak for Water rafting and Caving at Gua Tempurung. Y I join this activities,bcoz kwn2 opis ku ajak.. So on jela..why not kan, leh release stress and try aktiviti yg mencbr nie.. huhu..

n a week after that, off to Langkawi for vacation with my frens, Cant wait for that.. Xpernah sampai sana.. Hmm someone pernah berjanji nk bawa aku kesana,.. Mmg kesian aku ni.. dh tua bangka x penah sampai langkawi.. hehe..

N for this month mmg aktiviti ku full..Dateline projek's pn bersepah.. So nk cuti mmg cuak.. Tp watever it is pn, kena teruskan gak as planned.. Hmm tu je la update for this time. till later..:p

No comments:

Post a Comment