Hujan lagi

Pagi ni dh terasa kesusahan skit bangun pagi.. hahaa.. almaklumla hujan, sedapnya if dpt trs tido.. haha.. tp x pela demi perjuangan yg baru ni aku gagahkan bgn pukul 6am.. okla tu kan 6am consider normal utk sestgh org.. aku ni je lembik, xbiasa kena bgn pg.. ha skang merasa la.. hehe..

Hmm pagi ni hujan sepanjang perjalanan.. aku grk dr rumah at 6.50am n sampai opis at 7.35am.. n mcm biasala opis ni still kosong lg.. aku leh di consider antara org plg awl la.. diorg suma ni 8.30 camtu br msk.. kalau hujan mcm ni nk dkt2 pukul 9 gakla br penuh opis.. sbb kl jammed bila hujan so its normal to be late if its rain ler..

Pasal keje, semalam dh mula mencode kan diri.. hehe.. n yg plg cantek nya aku godek semula vb yg dh lama aku xbuat tu.. last buat ms projek psm kt uni.. they understand aku dh lama x buat so diorg give me time la utk buat bende alah tu.. simple alteration je.. n bila godek2 seems okla setkt ni.. kalo yg simple2 la.. plus kan dh byk code dlm system tu..study n enhanced je la.. yup, aku ni copy cat coding je.. huhu.. n skang ni still study psl everything about the system.. itu br satu system..

Hmm ok now nk g amik air.. dh lapar pagi2 nie sbb hujan.. rindula nk makan kt cafe incubator..
:)

No comments:

Post a Comment