Ardilah kena pindah

Hmm semalam baru je dapat berita buruk dr management office.. aku kena pindaahhh... waaaa.. sbbnya tuan rumah aku yg penipu tu x btau aku rumah tu nk kena lelong.. n nsb baik aku pergi management.. mmg btulla rumah tu nk kena lelong this sabtu.. act skang ni pn aku ddk rumah bank pya..  bkn tuan rumah aku nazri tu lg.. dia tu mulut jela manis tp penipu.. ptt la setiap kali mention psl agreement, psl baiki rumah asik mengelak jee.. grm btulla la aku.. 

so bila tau je umh aku nk kena lelong..1st step g cr rumah baru.. aku dh jpa dh rumah baru.. tgh bincang dgn dia nk cat rumah tu skit.. ruang tamu je sbb tu trk sgt keadaan rumah tu.. so lps ni mengecat rumah laa... pilih color.. :p

rumah baru aku tu kt blok B.. ini rumah ke4 dia apartment yg sama.. ingat ddk sesorg xde masalah laa.. rupanya problem jugaakk.. tuan rumah lak penipu.. hr ni parent aku nk dtg. kebetulan nk uruskan hal kereta.. sambil2 tu nk uruskan bab rumah baru aku tu la.. diorg x nak aku kena tipu lg.. so aku pn dh amik keputusan untuk sign agreeement dlu br buat pape.. dah serik dah...

oo punya la lama aku menaip blog niee.. next week update citer rumah baru.. this weekend nmmg tahap gaban punya penatla nampaknyaaa.. adoiii

No comments:

Post a Comment