Hantar Kereta

weekend rite g anta kereta balik ke kuantan.. Altis tu mak x berani nk drive blk ktn sbb auto.. hehe.. wpun auto much more easier dari manual tp mak x biasa.. so sabtu pagi2 aku gerak blk ke ktn.. tau diorg x sabar nk tgk kete so dlm kul 7lbh aku dh grk.. sampai kuantan dalam 10lbh.. cpat laa.. mana ke x.. aku drive 140-150km.. sbb syok maa.. mmg x rasa laju pn.. i want kete mcm tu gak.. huhuhu..

alhamdulillah x de mslh dgn kete.. suma ok.. thank you adee tolong cr kan kete tu n servis sampai abis la dia tolong.. cuma nk anta blk ke ktn aku kena blk sendiri sbb dia ada tournement tenis kt melaka.. as he said..

hmm.. ahad gerak blk ke kl.. ms kt ktn ada sedara ayah datang tido kt ktn.. soalan fav kasi kt aku.. aku senyum jelaa.. kenapala suma org nk tanya aku soalan yg sama..dia ckp ngn aku x takut ke ddk sesorg.. crla sorg kawan.. aku ingat kawan tu housemate.. rupanya dia maksudkan teman hidup laa.. hehe.. aku syp n senyum.. mak n ayah aku pn senyap je. huhuhu.. sabar la ye mak n ayah.. masa kaklong pn akan tiba gak nanti juz not now.. kaklong pn banyak isu nk kena difikirkan ni.. so kejar mana yg bolee.. :p

oklaa thats all ngarut2 today.. aku nk siapkan keje rini.. rsaa bersemangat sangat nk kerjaa.. as my mak said :

1. Kerja biar jujur, ikhlas barula rezeki kita diberkati dan duit pn mudah n cukup jeee.. 
2. kalau bukan hak kitaa.. tetap bukan hak kita walau apa sekali pn alasan kitaa.. :p

thank you mak for the advice.. kata2 mak n ayah aku senang je lekat kt kepala aku.. love u both so muchhh...

No comments:

Post a Comment