Konsert Akademi Fantasia Minggu 5


Hallo all....

hhehe.. semlm such a happpy day for me n nisha. kan nisha kan... kitorg g tgk konsert AF.. hehe.. wpun perjalanan kitorg dimulakan dgn keadaan yg x bpa best tp keadaan tu berjaya di control.. hope nisha masih bole lagi menaip ek nant.. hehehe..

kitorg grk dlm pkl 6lbh.. sampai awl dh.. before 7 dh sampai.. tp tula salah tpt parking lak.. kitorg ptt park kt dewan not stadium.. tp dah dua2 org x tau kan.. hehe. dh mcm peminat bola lak kitorg ni.. siap dpt banner kelantan lg dr fan club kelantan.. sbb kebetulannya diorg tumpang letak banner kt bonet kete aku. huhuhu..amik jela kang kecik hati lak.. hehe.. tp sapa ek menang semlm.. aku x amik peduli sgt pn psl mr bola2 nie.. :p

hmm back to AF. kitorg sampai right on time. okla wpun agak jauh aku berjalan mula2 tu dgn kasut 4inch aku.. ahhaaa.. beauty is pain. okla tu.. huhuhu..

and my comment for the nite. aku bole ratingkan persembahan diorg as like this :

1. Hafiz and Mila dengan lagu Terlanjur cinta
- The best show for that nitee.. aku jatuh cinta tgk hafiz nyanyi live.. serius x puas tgk diorg nyanyi.. nk suh repeat blk kalo bole.. tgk live mmg seronok.. Love u hafizzz.. :]

2. Isma and Zul
- The most romantik show I ever watched. My god so romantik.. N Isma lawa sangat. Anak 5 tp serius lawa.. untung zul.. n they perform so well. xkisahla org ckp over tp for me they two mmg romantik abis la atas stage.. I jeles. huhuhu.. n suara x yah ckplaa.. mmg best..

3. Akim and Farah breep breep
- Ntah kenapa skang ni aku mcm dh suka kt akim. dia perform best la.. suara dia best.. aku sukaa.. n diorg berdua energetic sgt.. suka gile la dgn show diorg tu..

4. Aril and marsha.
- Couple ni pn mmg romantik.. plus diorg menyanyi penuh perasaan. suara aril mmg best.. dia ada karisma n versetail.. tp kena asah lagi vokal dia tu sbb tone dia sedaaappppp sangat. n diorg nyanyi lagu fav aku..

5. Aishah and Alif Aziz
- Ni sweeeet couple. dua2 bdk2 lagi.. hehe. comey je diorg nyanyi.. tp best.. :0

6. Yazid and Yazer
- Yang ni rock abis nyanyi.. tp serius malam tu aku nampak yazer seksi maa.. tiba2 rs tertarik dengan lelaki rambut pjg.. haha.. selepas tgk edrie hashim live and yazed.. aa about the show mmg power abis diorg nyanyi

7. Claudia and Vince
- Best gak.. suara claudia mmg best. tp tula aku x suka sgt lagu diorg nyanyi tu..len kali astro kasi la lagu best skit kt claudia. suara dia best maaa..

8. Qaud and Heliza
- Bole la thn.. cuma x best sgt diorg komen psl heliza.. sianla kt minah tu.. dia bkn pelajar dia penyanyi undangan je..

9. Sidi and Zahid
- Best dia nyanyi.. tp tula mayb dia x ramai peminat.. nway gud job.. :]

Kesimpulannya.. malam tu mmg suma show best2.. sgt puas hati pergi konsert tu..tima kasih nisha bawa saya n ajak sy temankan awk.. hehe.. sy seronok sgt.. n tq to brand innnerShine too.. lps ni sy slalu minum innerShine.. :p

hmm mlm tu blk g makan kt mamak dlu.. kenyang alhamdulillah.. anta nisha blk n blk umh tido..ngantukkk... what a wonderful day.. :p-


1 comment:

  1. hehehe...mmg wonderful day... best sgt..thanks sbb teman kite.. =)

    ReplyDelete