Penat, Ngantuk, Sedih

jam menunjukkan masa 4.44pm.. ngantuknya mata aku.. rs x daya dh aku nk buat keje aku nie.. promise en cai nk siapkan this SRD and SRS by 5pm. but its not posibble. Alhamdulillah dak2 praktikal ni tolong kalau x lagi trk.. most of the documentation dh siap cuma xsusun atur je lagi. aku x larat nk pikir dh ni.. bayangkan semlm aku x bole tido.. dlm 2 jam je aku lelap mata.. kul 5 tido.. kul 7 dh bgn.. siapkan keje suma tu pn berlambak lg.. sapa bole siapkan bende ni dlm ms sehari.. pnt wooooo..

plus mood x bpa nk baik niee.. xpe la dalam hati aku sentiasa ingat apa yg terjadi ada hikmahnya.. lately ni byk sgt bende buruk jadi kt aku. tp x mo cite dh psl bende2 tu suma. nk x nak aku kena redha..

skang ni aku tgu ms je nk blk sbb mata aku ni dh separuh je buka.. sepatutnya hr ni dh janji ngn my girlfriend nk g jln2, tgk wayang.. but im too tired nant susahkan diorg plak..wpun i rily want to go.. huhuhu.. hmm rs sedeylaaa.. tolonglaaa let this feeling gooooo awayyyy foreverrrrrr....

No comments:

Post a Comment