My Birthday Wish List

Today aku berumur 26thn 1 hari.. hehe.. dh masuk 26thn umur aku x sangka la.. mcm cepat je masa berlalu kan.. still the same cuma umur je berubah..hehe..Here are my bday wish list :

1. Saya nak perbaiki attitude saya. Jadi perempuan yang lebih matured dan tidak terlalu mengikut emosi.
2. Saya nak jadi perempuan bekerja yang bukan sekadar bekerja tp mampu contribute something to other n myself.
3. Saya nk bekerja lebih rajin dan dapat gaji lagi tinggi.. hehehe..
4. Saya nk buat mak ayah sy heppi dengan diri sy dan x nak diorg penin2 lagi psl saya..
5. Saya nak jadi lebih cermat dan simpan duit banyak2 dalam bank, bole le?
6. Saya nak beli 1 jeee bag branded yg sy mmg teringin which is LV and handphone E71. itu je bole x?..
7. Saya nak pasangan hidup yang serius dengan saya.. hmmm.. Bila sy dh dpt, x payahla mak ayh sy penin2 lg psl sy sbb sy ada laki nk jaga sayaa.. hehe..
8. Saya nak jadi manusia yg lebih heppi dan x nak simpan dendam pada sesiapa pn..
9. Saya nk hargai kehidupan saya dengan lbh baik dan bersyukur atas pemberian tuhan
10. Saya nak sambung master
11. Saya nk tiap2 bulan g spa/facial..bestnyerrrr...
12. Saya nk slalu blk kg sbb saya sayang kat mak, ayah n keluarga saya..
13. Saya nk jadi manusia yg lebih prihatin dengan enviroment (sejak2 boikot plastik bag nie. hehe)

Dahla kot penat menaip nie.. xde idea nk pk dh.. hehehe.. pape pn sempena umur 26 thn ni sy berharap sy heppi. itu pn dh ckp baik dh untuk saya.. doakan sy ye semua.. mcm x percaye je sy dh 26..hehe.. thn dpn 27 plak.. ish2 tua tua.. haha.. 

and last.. tima kasih suma for the bday wish.. tq adee, juju,ada,mas,era,nozy,kak dalila,kak fara, nisha, dijah, akmal, kak saja,jaja,dikma,piah,kamal,mak,ayah,tajul,aida,miza,ugie,ida,abg long n semua2 laa. yg mana x dilist sorry k.. mcm la ramai tau blog aku ni... haha.. thanks all.. its a wonderful besday.. :p

1 comment:

  1. uik~ top 13 ke tu? =p
    leh lak nk LV n E71 *je*~ hehehe~

    insya'Allah~ dpt je credit card dpt la beg LV tu~ lalalala~ ^_^

    ReplyDelete