Family Datang


Well ok.. dh lama sgt rsnya x menulis blog niee.. keadaan keje yg sgt hetric buatkan aku x de masa nk menulis.. today aku pn sama still bz tp rs nk menulis.. so here i am in my blog.. hehee... hmm yesterday ayah,piah n dikma dtg rumah.. so weekend mmg spend time with diorg.. penat gak sbb ayah ajak g merata2 tempat.. diorg sampai je. aku dh ready masak sup ayam, ikan goreng, n sambal skit.. so kitorg dinner kt rumah.. mlmnya plak ayah aku ajak g jumpa kwn dia.. terpaksala aku ni yg tau jalan bawa ayah.. g jpa kt maktab poliss.. adik2 ku?.. semua malas sty umh jee..

Esknyaa.. brekafast lg ngn kwn ayah n family.. kitorg breakfast kt serdang, blakang upm.. kedai tu like kopitiam style laa.. aku pn 1st time makan situ.. okla ada menu lempeng.. aku order nasi lemak + lempeng + kopi. makan x ingat.. hhuhuhu.. aku tention sbb nampak bende x best so kena mkn byk2 laa.. alasan baik punyaa..

After breakfast trs menuju ke kl.. nk anta ayah ke pudu. piah xikut sbb dia nk kena bereskan hal msk kolej.. so aku,dikma n ayah menuju ke kl.. sempat dlu singgah kt jalan tar beli kain ela.. ayah belikan utk mak n aku pilih utk diri sendiri laa.. so dpt la 2pasang utk hari raya.. dh tempah kt kak fara dah.. lega thn ni ada baju raya.. :p

Then dlm kul 1.20 sampai ke pudu.. ayah suruh drop je sbb bas kul 1.30. then aku n dikma trs menuju blk ke umh laa.. penat gile dr semlm aku x abis2 keje.. huhuhuhu.. berjln tu pn cosider keje kan.. hmm pas2 blk umh mkn mcD then tido kejap.. kepala berat sbb penat n tense.. tido sejam je sbb dgr piah blk ke umh semulaa., dia kalau lapar mula la bising.. so bgn tido setup2 lauk utk dimsk.. so aku n dikma masakla awl skit semlm.. kul 7lbh dh siap msk.. kitorg msk ayam sambal + omellete.. betui ke aku eja tu.. dan x dilupakan kicap... lepas2 mandi,mkn semuaaa terusss tidoooooo.. penatt..

Hari ni monday menyambung keje mcm biasa..

No comments:

Post a Comment