Pemergian Nozy


Innalillah hi waInnalillah hi rajiun.. Nozy kau pergi dlu. dalam usia yg sangat muda.. dan kau tinggalkan suami dan Irfan.. sesungguhnyaa kami semua sangat sedih atas pemergian kau tp kami redha sbb mungkin sudah masanya utk kau pergi dan ini ialah cara yg telah Allah tetapkan untuk kau pergi.. Nozy kitorg kawan2 sayang kan kau sebagai kawan..

Sepanjang kawan dengan nozy dia seorg yg baik.. selalu mendengar bila aku ada masalah.. dan selalu membuat lawak@menceriakan aku bila aku sedih.. sbb dia mmg happening orgnyaa.. aku masih ingat kita start rapat masa kita nite shift.. ingat lagi aku,nozy,kak narul,ninie, kak dalila selalu melepak bila time break iaitu pukul 3am. tp x penah aku rs mengantuk atau jemu sbb aku ada kwn2 yg baik. kita akan ngumpat, melawak ntah apa2.. seronoknya masa tu.. itula saat keje yg aku x kan lupakan sbb kita semua sgt close.. dan bila pagi kita semua abis keje, kita semua akan melepak kt luar opis sampai matahari naik tinggi.. n sara, era, ben, apat, sham akan join kita melepak skali.. mcm2 bende yg kita akan ceritakan..dan aku ingat dr bujang lagi kau suka memasak..

bila dh kawin kau masih seperti dlu.. masih setia melayan kwn2 kau nie.. ingat dlu masa aku putus cinta kau antara org yg support aku sbb kau tau semua masalah aku. sampai aku nk buat perkara plg bodoh skali kau la yg halang.. thanks nozy for all the help..

Dan semoga roh mu dicucuri rahmat.. amin..






:: ihsan dari blog lain ::

3 comments: