Hantar Dikma Ke UIA


Here I am, ahad malam dalam keadaan yg sgt penat n sedikit sakit perut.. weekend ni full of aktiviti tp seronok sbb dh seminggu rumah aku penuh dgn adik2 aku.. huhuhu.. hanafiah demam so dia byk spend ms kt umh ni la since kt umh ni ada tukang masak utk dia which is dikma, not me sbb sy ni ada mls skit masak.. haha.. tp dikma masak best n dia rajin.. ni puji ni dikma so kamu lbh rajin memasak len kali.. :p

sejak seminggu dikma ddk umh mmg makan aku terjaga gilee.. the whole week mmg sibuk dgn keje.. blk2 umh makan dh settle.. tinggal isi nasi flm pinggan jee.. hhee.. thanks dikma jadi tukang masak kaklong.. but today dia dh blk ke uia.. siang td g anta dia blk ke Kolej Nusaibah, uia.. hmm ramai la org nya kan.. dia plak dapat blk tingkat 4.. seksa sungguh aku n dia mengangkat brg.. Lif pn xde.. ish2.. utm ada lif.. hehe.. saje nk puji utm..

hmm settle anta dikma trs singgah umh dia.. jpa anak2 kecik dia.. lupa plak nk snap pic.. anaknya comey muka mcm arab.. dia pn keturunan syarifah.. dptla anak muka cam2.. Ida my best fren since sekolah menengah.. tp dia dh anak dua dh.. aku ni la single mingle lg.. dia ckp aku leh kawan ngn kakak dia.. kakak dia pn 31 n still single.. lawa tp x de jodoh lg nk berkahwin.. yela ida nant kitorg tubuhkan kelab bujang..hehe..

then trs blk ke umh.. on da way blk kereta tu lak mengeluarkan satu bunyi yg aku x pasti apakah ia.. adakah ia dari exzos? adakah ia dr tayar?.. aku masih x pasti.. kdg2 dia ada.. kadang2 x de.. so conclusionnya aku x tau.. so tunggu adee blk dr kedah, minta dia tolong tgkkan kereta tu.. itu je yg aku bole buat.. tp ms bawa tu berdebar2 gak laa.. masalahnya bunyi dia kadang2 jee.. pelik sungguh.. hope esk nk g keje x de masalah laa.. amin...

Hmm skang ni perut tgh lapar sgt.. tukang masakkku dh x de kt umh.. so nk makan apa yek.. bsnla makan. ida pn dh tegur aku dh kurus byk..yeke?.. dlm hati gembira ni kurus..hehe.. aku rasa aku makan kuat je tp bdn turun.. ntahlaa hati x berapa senang gak kot.. hmm.. okla nk g dapur tgk apa yg bole dimasak.. jap lg nk layan angel n demons.. chowww

No comments:

Post a Comment