Saya Dah Gemuk


Ok I need to admit it.. Memang aku dh gemuuukkkssss.. Tolong rs x selesa sgt bdn niee.. rs mcm bertan2 lemak dia badan ni haaa.. rs mcm nk kena g beli semua baju baru sbb baju lama byk yg dh x sedap nk pakai.. bayangkan aritu aku cuba nk pakai kemeja yg dh lama skit aku x pakai n it does not fit anymore.. aku sgt2 sgt2 tention dengan perubahan ni.. mmg aku x nafi sejak puasa n raya aku main makan je tanpa mengira erti berhentii.. skang ni aku dh mula rskan natijahnyaa.. even blk kg sedara mara ckp aku dh kurus tp aku rs lain.. aku dpt rs aku dh gemuuukkkssss!!!!!

So apa aku nk buat skang??.. Hmm aku dh start x amik dinner ms keadaan mengizinkan. yela kdg2 aku temankan org makan, aku2 skali termakan haa.. aku start skipping everyday at least sampai 100.. N itu ajee.. aaa sedeylaa.. what should I do.. should I start the protein diet.. can I sacrifice something I really love? Nasi.. aku ni mmg suka makan nasi.. Rs x kenyang if xmakan nasiii.. ayyoooo aku kena buat something niee.. mcm manaaaa.. tentiooonnn laaaaa!!!

No comments:

Post a Comment