Raya Mood


Hmm aku tinggal sorg je nie kt opis.. Kak fara kuar blk umh dia siapkan hantaran.Dia ajak ikut tp aku mls plak. Ddk opis layan jela buat apa yg ptt.. Nisha lak dh start cuti memandangkan sabtu ni dh majlisnyaa... Tahniah ye cik nisha..N so sory x dpt dtg sbb sy x de kwn.. tp still so hepi for her.. huhuhu.. All the guys g APM. Hmm memandangkan aku keseorgan di opis aku tryla buat keje skit2. actually keje mmg byk since next week ada demo n user training.. tp tula mood raya masih terasa.. ada banyak malas lg laa. badan berat mkn byk sgt raya ritu.. haha..

Hmm n for lunch ni aku nk g tapau makanan kt atas jela.. makan dlm opis.. rs x puas mkn breakfast td.. rs lapar lg niee.. trk btul la ardilah.. aku ni konon nk diet malam x mo makan wpun lapar gile semlm ku tahankan jugak.. so pagi td breakfast pn teramik skit je.. hmm mmg ramai pelik dgn kekuatan makan aku nie.. hahaa.. x kira asal perut kenyang kan.. start semlm malam aku dh start exercise.. hrp2 berterusan la kerajinan aku nie.. nk kempiskan prt nie haa. byk sgt mkn ms raya.. x leh jadi laa..

Sabtu ni nisa, utm fren ajak g beraya kt umh dia.. anak dia pn ada 3,4 bln dh kitorg x spt nk g melwt lg.. so guna kesempatan raya nie laa.. bkn jauh sgt pn umhnyaa. damansara.. tp tula kitorg suma ni mmg x familiar sgt ngn kawasan tu tp jgn risau puan nisa, kami ttp akan sampai.. :p

And masih menunggu jemputan utk rumah terbuka lg.. n menunggu berita gembira.. semoga dapatla apa yg bos ku idamkan tu.. amin.. :)

And satu lagi.. skang ni aku ngantuk gilee.. kalau dpt blk rumah trs nie best.. tidoo..zzzzz

No comments:

Post a Comment