Sedara mara visit


Ok.. yg sebenarnya aku dh lupa aku ada blog.. hahaa.. sbb tu mcm dh lama gak x update ni haa.. sdgkan mcm2 bende leh aku coretkan kt sini.. huhuhu..

Tp since dh lama sgt x update, aku citer bende2 baru jelaa.. last weekend.. ye sedara mara n nenek ku dtg umh.. uishh penuh umh aku tu.. yela slalunya aku ddk sorg je kan..p lg kuat adik2 aku je dtg or my parent.. tp tula last weekend mmg syok.. xsangka umh aku yg bujang pn ada org sudi dtg.. seronok sgt even rs mcm ssh hati tkt x dpt layan diorg dgn baik.. actually family mak lang aku yg dtg.. tp dia bawa skali anak2 n cucunya plus bawa nenek aku skali.. seronok sgt nenek dtg tgk umh aku.. even la umh sewa kan.. aku plak layan nenek.. slalu blk kg nenek yg layan.. family mak lang aku dtg sbb nk anta wan, my cousin nk keje kt putrajaya.. alhamdulillah umh uden pn ada so dia pn sewa kt situ jela.. tima kasih la uden, ramai dh sedara mara aku ko tlg.. hehehe..

diorg suma sampai dlm pkl 1 mcm tu kt umh aku.. aku ni ada keduri nk attend.. so aku tgu diorg kejap la before g kenduri.. yg lawaknya mak lang aku dh siap bawa bekal suma haa dtg umh aku.. dia paham umh bujangla katakan.. hehe.. yg lawak pisau n sudu, garfu pn dibawanyaa.. lawak sungguh.. tp xpela diorg memahami umh aku yg serba kekurangan tu.. huhuhu.. hmm so diorg sampai makan2 suma n rest laa.. aku pn bergerak la ke kenduri axie kt pandan lake club, cheras...

aku g kenduri ngn dikma n adee.. kitorg sampai pn dh lwt dlm pkl 3 cam2.. kira kitorg ni last guest la kt kenduri tu.. tp xpe.. aku n diorg pn trs makan jela.. settle mkn tgk azie tgh bergambar lagi atas pelamin.. aku pn g la dkt nk brk2.. yg best axie xkenal aku dr jauh.. sbb dia ckp aku dh kurus.. haha.. seronok nyaa.. n plg lawak skali ada satu peristiwa nie.. azie ajak bergambar so diorg suh aku ddk blakang diorg.. so dlm usaha aku nk kebelakang kerusi sbb nk ddk antara diorg tu aku telah memalukan diri ku.. ya allah aku hampir jatuh.. pelamin plak bergegar2.. lawak gile.. aku mmg dh malu sgt la.. even x ramai org kt dewan tu tp sedara mara diorg ada lg.. malu gilee.. amik gambar pn mmg xcontrol dh sbb malu sgt.. hhahahhaah.. abis je wedding anta dikma blk uiaa...

pas2 before blk ke umh aku ke jusco dlu.. beli brg2 nk msk utk malam nya.. yela xkan la x jamu org dtg umh kan.. dh settle membeli blk2 umh trs memsk suma.. sbbnya mlm skit aku nk kena g umh uden. dia wat open house.. kenala g kejap.. so masak2 dlu, jamu diorg makan br la aku gerak ke umh uden.. stay kejap je sb dh kenyang n sgt penat.. blk2 umh trsla brk2 jap n tidooo.. penat sgt rsnyaa..

keesokan paginya, pagi2 lg diorg dh siap nk blk.. so semua berjalan ngn lancar.. mula nerves gak nk layan sedara mara tanpa mak , ayah nie.. tp nsb suma ok.. n aku pn bekerja la mcm biasa isnin tu..

itu jela citer sayaa.. sekian.. wassalammm

No comments:

Post a Comment