Birthday Celebration


Hari jumaat hari tu balik ke kuantan.. cuti 3 hari kan sempena Hari Pekerjaa. yuhuuu asal cuti xkisah la for any reason pn.. hehe.. aku pn dh lama dgt x blk kg.. sepanjang april mmg x blk ktn lgsg. mak janji nk celebrate besday aku dis week even dh lambat 1 minggu.. okla tu kan dr xde. huhuhu..

Kitorg celebrate my besday at Chinese Restaurant, Swiss hotel, Beserah.. Tepi laut...Sabtu malam (so I miss AF.. hehe). Yg pergi cuma aku, mak, ayah, piah n dikma coz kamal tgh attend math camp kt sekola.. dia ddk asrama lg.. kesian jugak kt dia tp ahad aku nk blk so terpksa la kuar sbtu mlm gak.. hmm kitorg order steamboot.. bestt gakk.. yang penting bersama family celebrate bday. itu pn dh ckp menggembirakan aku.. :p



Mak and ayah kekenyangan dh nie.. hehe..



Piah n dikma pose lagi..




Nampak x aku pegang cake. treat from the restaurant for me. Since my father mention about birthday ms buat reservation.. Dia nk serve after steamboat tp sorry laa kitorg sgt2 full nk minum air pn xlarat.. kenyang sangat.. minum sup, tomyam yg byknyaa.. hehe. tp puas hati la dgn chinese restaurant tu.. even ms kitorg msk tu kitorg je melayu..but we had cfm with the hotel mgmt its halal.. Ayah kawan ngn gm kt situ..




So cake buka kt rumah la.. happy birthday to me..  look at me.. at tummy part,, jgn slh sangka aa,, even i eat a lot that nite its not my tummyyyyyyyyy.. baju tu kasi kembung lbh skit laa. hehehe.. dh digelakkan oleh dikmaa,, tau la aku dh gemukk.. dh naik 2kg.. waaarrrggghhh kena diet blk lps nie.. chaiyok chaiyok...

So I had a wonderful weekend kt kuantan.. Thank u family.. Ha lupa nk cerita aku bawa blk 2 ekor kucing sbb x sampai hati nk tinggalkan.. hmm about mimie n 2ekor lg anak kucing aku terpaksa lepaskan sbb aku x bole nk jaga semua.. sorry mimiee. sedih nk lepaskan dia but i hav no choice. bw blk 2 ekor ni pn kalut.. diorg siap berak dlm kereta lg.. nsb ms tu nk sampai ktn dh.. blk ke kl aku dh pndai skit dh.. aku siapkan pasir dia dlm kereta.. legaa.. xde mslh sampai ke kl.. uhuhuhu. tp skang ni kena prepare kan susu utk diorg. sian diorg x de mak dh.. hm kalo aku ddk umh bawah mgm aku bela semuanya.. tp ddk apt ni mmg aku xmampu.. oklaa dats all cite for this entry..

ps: pasan x pic kt restaurant suma warna kucing.. bcoz that restaurant guna lampu kuning ala2 kelaamm mcm tu. plus aku guna kamera phone jee.. huhu.. bila la nk bole beli kamera besh nie?? n satu lg, pic makanan x amik.. sibuk sgt makan sampai lupa.. dh halfway br teringat.. so mls la nk amik.. hehee..

2 comments:

  1. dee... ayat yg "..pasan x pic kt restaurant suma warna kucing.." warne "kucing" tu "kuning" kan sepatutnyer?? hahaha.. ni mesti mase taip teringat mimie n anak2nyer dier.. syiann.. =P

    ReplyDelete
  2. hahaa.. betui2.. pas2 menaip bkn reti nk check balik.. muahaha

    ReplyDelete