Episod Berbuka Posa


Semalam selamat berbuka puasa ni Naili's sentol.. kitorg ada reunion UTM-sc comp.. aku g beramai2.. pick up era n kwn2 umh dia n pickup mas kt wangsa maju.. kebetulan kitorg suma x tau jalan so hrpkan mas je la.. tp mmg perjalanan ke tpt makan tu sgt konpius sbb tpt tu dalam skit laa..

sampai2 dh pukul 7.. elok2 trs leh beratur amik makanan.. gathering semlm yg join dlm 30lbh laa.. x la ramai sgt tp juz nice.. kebetulan mmg ada 1 room diorg kasi.. so geng2 kitorg jela kt situ.. seuma dtg bawa isteri,suami n anak masing2.. meriah tu.. yela ada antara diorg tu since grade x jpa.. so xitivit kitorg semlm makan2, celebrate besday.. berckp tanpa henti dan mcm2 lg.. pnt gakla lepak kt situ.. makanan kt naili's? not bad laa.. ayam, ikan., udang, ketam suma ada laa.. buffet kan.. cost?.. RM30 per person.. tp aku ni mmg berbaloi di bawa buffet sbb aku suka makan.. :p

hmm n dh settle suma dlm 10.30 br settle episod bergelak ketawa, bergambar.. naik berpinar mata nie.. pic suma kt kamera org len so next time ler aku update.. sampai umh dalam pukul 11.30.. pnt gilee.. letih lps2 mkan bawa kereta plak..

Sampai SK terus g drive thru mcd.. beli terus utk bersahur.. tp kan aku trs makan mlm2 tu sbb rs lapar.. trknya nafsu.. lgpun mmg dh lama teringin nk mkn mcd.. lama x makan..:)

Pagi2 bln masak sahur.. tp hati x gembira langsung.. hari ni mmg hari yg malang untuk aku.. apa cerita?. malas nk citer sbb bodoh sgt.. sampai bila aku x kan lupaa.. oklaa dh pnt ni.. nk kuar cr tiket nk blk ktn selasa nie.. nk try g kaunter firefly.. if mahal sgt or timing xok blk ngn bas je ler.. oklaa.. melodi pn nk abis dh.. nk mandi n gerak2. ptg ni ada event berbuka puasa lg.. daa..


No comments:

Post a Comment