Semua Keputusan Biarla Kita Punya


Settle suma urusan.. Now back to Kuantan.. hmm wpun kejap je dpt blk tp seronok sgt rs dpt jpa mak ayah.. adala urusan yg perlu dibereskan skit..

Hmm wpun blk sana xsempat nk berbuka tp dpt la bersahur bersama2.. itu pn dh ckp.. aku blk ke ktn by bas.. n blk ke kl naik kete kwn mak aku.. kebetulan dia nk ke kl gak.. ha bercerita psl naik bas aku ni dh lama sgt x naik bas. mula2 tu rs scary gak.. aku naik bas dlm 6.30.. then after je berbuka aku ngantuk trs terlelap.. sedar2 dh kt ktn rupanya.. aku tersedar pn ayah aku call.. haha.. suh diorg dtg jemput aku. kalo x bsn lak aku nk melepak tunggu diorg kt stesen bas tu.. sampai je stesen bas diorg tgh sibuk bershopping karpet plak.. kebetulan banyak bazar buka sempena nk raya dkt2 stesen bas tu.. kebetulan yg menjual tu org kampung ayah aku.. lama la brknya plak.. siap minum2 air lg.. adoyai dh penat tp sbr jela tunggu.. then blk umh sambung lagi brk.. kul 1lbh br la tido mlm tu..

Keesokan hrnya settle kan suma urusan n gerak blk ke kl..

Hmm apa lagi nk citer ek.. abis dah.. :)

No comments:

Post a Comment