Minggu Last Berpuasa


Yay dh nk dekat raya dh.. cpt btul masa berlalu.. mungkin sbb aku sibuk sgt bekerja kdg2 sampai x sangka dh nk raya.. planning raya thn nie?,, aku akan ke 3 negeri.. pahang, melaka n terengganu.. sapu semua.. hehe.. nk wat cane parent ku nk blk kg.. so kena ikut gak..

Persiapan raya setakat nie?,. alhamdulillah semua dh dpt.. tp tula tahun ni rs ada something missing je. aku x belikan pape utk mak ayah aku la.. hmm kena bawa blk somthing utk diorg tp x de idea nk belikan apa.. hmm... i need to find something.. think fast sbb masa dh x byk nk membeli brg nie..

any suggestion?. utk mak rsnya kalo berkaitan pakaian or accesories ni dia x perlu dh.. ayah?. rsnya nk cr baju la utk dia.. hmm x pe2.. ingat nant nk g jln2 cr brg utk diorg.. bila?. not tday sbb hr ni perut ku sakit.. so ddk umh jela diam2..

Hmm while for me aku dh dpt suma brg yang aku nak..

1. Baju Raya - checked
2. Tudung raya - checked
3. Bag raya - checked
4. Kasut raya - unchecked, xpe ada masa lg.. :p

hmm oklaa.. itu je citer persiapan raya aku.. kuih raya tunggu blk kg baru nk buat.. mayb sempat buat chocolate chips je la.. n aku akan pulang ke ktn pada sabtu depan.. cuti raya untuk seminggu.. :)

No comments:

Post a Comment