Dikma n Piah Visit

Semalam piah n dikma datang umh.. diorg dh nk balik ke kuantan, rumah tercinta dh since semester dh berakhir.. so dpt la diorg bercuti di kg.. kejelesan sungguhla ngn diorg.. dh lama x rs cuti pjg2 mcm tu. n esk plak adik aku kamal akan start amik SPM.. doakan dia terang hati untuk menduduki spm dan buat yg terbaiikkk sekali.. amin..

Semlm diorg sampai dh kul 11 lbh.. aku ni dh la on diet mode.. so malam mmg sengaja xmo amik dinner even sgt lapar k.. nk ilangkan lapar tu aku minum susu anlene je segelas.. tp malangnya diorg dtg semlm dgn membawa mcD.. aku x leh tahan layan skali laa.. kalau xde depan mata leh tahan lg ni tidaaakkk baunya enak skali.. inila bestnya ddk bersama keluarga sbb bila aku lapar@tak ada je org bawa balik makanan utk aku.. itu yg aku mish sgt.. ada org peduli aku lapar ke idak.. :p

Borak2 ngn diorg sampai pukul 1lbh.. dh la nk keje esknyaa... adik2 aku lak suh aku g tido. diorg mmgla masih bole berelak2 kt umh aku tu.. rabu br diorg akan pulang ke ktn.. hr ni nk pack barang katanya.. yela x payah rush la kang penat plak nk drive jauh..

N aku hr ni bekerja ke tidak?. ntahla ddk opis pn x rs mcm keje pn.. skang ni dh masuk mode berhenti keje jee.. so nk wat keje tu tersgtla malas even ada few things aku kena documentkan. tp actually dh siap pn cuma tinggal nk type2 kt comp je. almaklumla tulisan aku yg tersgt lawa ni akan menyusahkan org plak nanti.. hehehe..

Main farmville udah, main mafia wars udah.. baca paper udah, tulis blog udah, chatting2 masih berjalan, hmm lg nk wat pe lg yee?..

N malam ni plan nk blanja cousin aku yg dh nk abis praktikal tu makan2.. sejak dia ddk sini sepanjang nk dkt 8bln ni aku x blanja2 lg niee.. hhuhuhu.. ingat nk treat with pizza pn ok laa.. xde budget tgh2 bulan. uhuks2. saje wat skang sementara adik2 aku ada.. leh blanja skali kan..

okla itu jela coretan aku hr nie.. countdown ke hari nk bekerja di tpt baru is 14 days to go!!


No comments:

Post a Comment