Masuk tandas RM2?


yes it happen to me.. mmg 1st time la dlm hidup aku.. tp since aku x tau aku masukla jugak.. ptttla kt muka pintu tu ada 2 org manusia ni pakai kot.. tp kutip duit utk masuk toilet.. aku tya la bapa posen?.. dia jawab rm2.. aku dh terkejt beruk.. tp ntah tgn aku ni rajin je nk buat kuar duit sbb aku ingat kt satu building mcm tu.. lps byr aku diberi wet tisu satu..

ok aku msk la kan nk tgk apa yg hebat sgt tandas tu.. rupanyaa org cuci toilet pn pakai vestt.. yg jaga toilet kt luar pakai kot. wahhh hebat sgt toilet niee.. x mo tlg cucikan skali ke?. hahaha.. dh settle urusan aku kuar tgk kt sinki.. skang aku dh paham la kenapa diorg charge sampai rm2.. rupanya kt sinki tu penuh barang body shop.. sgt melampau k.. kt situ ada talkum, losyen. pencuci muka,bath foam n mcm2 lg la brgan yg aku x paham pn nape sampai perlu mcm tu skali.. sakit hati gak la kan kena byr sampai rm2 utk toilet.. nk buang air kecik je pn.. aku pn apa lg.. menggunakan sepenuhnya apa yg ada kt situ.. aku pakai losyen sebyk2nyaa.. grm punya pasal...

kesimpulannya.. perlukah toilet jd sebegitu rupa?.. perlukah ltk brg branded kononnya dlm toilet n charge org sampai mcm tu.. ok aku paham la KLCC tu tpt foreigner ramai tp rupanya level tu je mcm tu.. level len byr skit jee.. menyesal aku termsk toilet level tu.. mcm hampeh!!! ntah2 foreigner pn x msk la level tu.. bodoh btui la.. pendapat aku laa.. cukupla toilet tu bersih, ada AIR dan menepati ciri2 kebersihan dh cukup baik even for foreigner.. perlukah kita buktikan kita pya civilization dengan tandas mcm tu?.. ingat diorg pandang ke kalo setkt body shop tu.. convert ke duit diorg bpa hengget sgt la.. ntah pape laa.. ptt promote la brg msia.. safi ke apa kee.. haa grm aku nk membebel niee...

itu sajela citer saya.. so kekwn lps ni if nk ke shopping complex yg konon hebat tu berhati2 la ngn tandas pilihan anda.. saya dh dpt pengajaran.. :)

No comments:

Post a Comment