Selamat Hari Raya Aidil Adha


Masa berlalu ngn pantas.. another event in our islam calendar.. Alhamdulillah tahun ni semua ok wpun ada sedara mara yg bersedih atas kehilangan dan kesusahan yg menimpa..

Aku xdapat cuti untuk tahun ni.. so cuma cuti untuk PH jela..alhamdulillah dapat blk awl@tgh hr.. Hanafiah sampai je kitorg trs cabut nk blk kg laa. Before blk mmg plan nk g melawat gie di hospital selayang.. thanks to the gps berjaya jpa the hospital yg agak ke dalam gak la.. penah dtg selayang but not familiar with the whole area.. hmm since its gomen hospital so kena tgu sampai pukul 5 br bole msk melwt.. tunggu almost an hour gak la..

Tp lepas tu dpt gak naik jpa gie.. sampai je gie ckp doc kasi blk utk cuti raya. tp dia kena dtg blk next monday sbb operation dia ada lg x settle.. act dia sgt x sihat tp dia kuatkn hati gak nk blk tu sbb bsn sgt katanya kt hospital.. so tunggu surat release suma then grk dr hospital dlm kul 6 mcm tu.. before that call wan dlu.. lega sbb dia pn blum grk nk blk ke melaka.. suh dia tunggu kitorg anta gie pd dia dlu.. wan br kt kl nie so mmg xfamiliar la ngn suma jalan kt situ.. so dlm kul6 yg jammed tu kitorg grk ke putrajaya.. haaa ms ni gps telah mempeningkan kitorg, tp alhamdulillah dlm 7.30 mcm tu sampai ke putrajaya.. selamatla sepupu2 aku tu gerak ke melaka.. dapat gak gie blk umh dia.. sian dia trk condition, sihat x sihat gak tu...

So dlm kul 8 kitorg grk dr putrajaya ke kuantan.. aku dh penat sgt dh so suh piah plak drive.. selamat sampai dlm pukul 12lbh.. phuuhhh penat even x drive pn..

Pagi hari raya,
G semayang raya kt dalam surau balai polis. ayah saje nk ajak kitorg ke sana plak.. x ramai org pn since ramai blk kg n surau pn kecil je.. Plan pttnya lps smyg, ptg2 skit aku n piah nk blk ganu melwt family mok yah aku..nk blk hari je.. Tp xdapat sbb kepenatan aku xlrt nk blk ganu sehari.. sabtu plak g umh maklong kt temerloh.. event penuh so terpaksa postpone dlu blk kg.. dh la selasa aku nk start keje baru n aku x sempat nk rehat lgsg... agak pnt la.. kt umh pn x dpt lepak sgt sbb ada je hal.. insyaAllah kenduri arwah nanti mesti balik gak kg.. piah pn frust x dpt blk.. sorry piah..

N pg ahad, lepas breakfast suma aku gerak ke kl.. xla awal sgt sbb mlm tu blk lwt dr umh maklong. spai kl trs ke damansara height sbb nk tgk opis baru n survey tpt nk parking suma.. xnak la kalut2 selasa nanti.. isnin cfm xspt sbb byk lg hal nk kena settle..

Itu xtiviti weekend aku.. bdn pnt tp at least aku dpt rehat sepjg ptg n malam nie.. blk2 td dok mengemas rumah suma.. ntahla mcm mana keadaan tpt baru tp hopefully suma ok.. amin.. Mak ayah aku pn happy aku dpt kerja baru n diorg dh tinggalkan mcm2 pesan woo.. insyaAllah aku akan cuba yg terbaik utk jadi pekerja yg baik utk my next company, amin again.. n hopefully all my wishes become true as time goes.. amin...

okla tgh lyn sehati berdansa jap. lps ni nk tido.. seriusly xckp tido nie.. zzzzZAZZzz krrooohhhhh krohhhhhh krooHHHHHH

No comments:

Post a Comment