Cewolf ke SPCA :(


Hari ni merupakan hari yg sgt sedih utk aku.. Kepala aku penuh.. dan aku still demam.. Bpa banyak panadol n pain killer aku makan tp masih sama.. rumah aku mcm tongkang pecah dan aku sangat x larat nk mengemas..

Hari ni dalam kedemaman n kesakitan kepala aku gagahkan gak drive g anta cewolf ke SPCA. g ngn nisha.. Sian cewolf.. dia x biasa ddk dlm cage.. hmm before sampai ke SPCA sempat la dia tido kt pangku aku ms aku drive.. mmg aku sedih mmg aku x sampai hati nk tinggalkan dia.. tp lbh x sampai hati aku seksa dia ddk umh aku sesorg takde kawan.. hmm semua org ckp cewolf comey, even ada sorg makcik yg kitorg jpa kt SPCA. hopefully adala org yg akan adopt cewolf asap sbb sian dia.. masa aku ltkkan dlm cage tu dia mcm blur..ada kucing jantan nk kwn ngn dia pn dia xnak.. sian kt dia x biasa ngn kucing2 besar.. even ngn cibu pn sempat dia buat lwn.. sian cewolf.. dia mmg blur ddk dlm cage tu.. aku nk buat cane lg..tp insyaAllah akan ada org adopt cewolf... yg diorg display kt dpn tu pn suma dh bsr cewolf je kecil. so aku assume mesti anak kucing senang org nk adopt.. sedih sgt bila tinggalkan dia td.. mmg hari yg sgt sedey bg aku..:(

Blk rumah,, tapau makanan.. tp xde mood pn nk mkn.. since hati aku xsedap n rasa x syok je.. even semlm aku dpt byk good news still hati aku sedih n pilu..demam ni mmg btul2 influence semangat aku..:(

Ni tgh tgk tv sambil tgu af final.. who will win?.. hmm i don care less since there's a lot of things in my head now.. damn i hate!!!

ps: nyanyi lagu berchinta, Faizal Tahir

1 comment: