Nak pergi tgk Wolverine

Hmm dh la pg td konon kena g demo kt satu company nie.. kt subang jaya. aku n en norza pn pergi la dlm pukul 11 td. rupanya2 company tu dh pindah n x inform pada ne norza.. laa bengangnyaa.. so demo pn cancel n en norza pergi company tu sesorg.. ala2 wat sales ni en norza sorg pn dh ckp actually.. huhu.. x payah aku follow.. kecuali nk collect requirement perlula utk aku pergi.. :p

So balik dr subang jaya tu aku trs  g jusco belikan makanan suzy n cewolf.. sian diorg kt umh makanan diorg dh abis.. so aku pn beli can food utk kucing n singgah kt umh dlu kasi diorg makan..sempat tapaukan mcD utk kwn2 opis.. plus aku tinggalkan notebook kt umh sbb hr ni nak pergi tgk wolverine kat putrajaya alamanda.. hahaa.. lps blk keje ni nk pergi terus with jijah n nishaa.. seronoknya sbb mmg nk sgt tgk cerita niee.. 

So this evening im going to enjoy myself. nk mkn auntie Ann.. n nk enjoy the moviee.. shopping x kot.. even semlm g mines pn aku teman je nisha shopping.. nothing interesting to buy lor.. n nk citer ni kwn opis aku din dh beli hp yg aku sgt idam2 kan.. Nokia E71.. sedeynyaaa n jelesnyaa sbb aku nk sgt beli hp tu tp apakan daya x berkemampuan lagi niee.. xpe2 sabar ardilah nanti bole gak dapat tu..simpan duit dlu..

ps: hr ni mood ada sedikit sedey.. adakah kerana dh time tu?..hmmmm....

1 comment: