Putra Height and Alamanda Trip

Pagi g meeting kt Putra Height... act not that early 11 am.. so dr rumah kul 10lbh kuar.. jpa en norza kt petronas subang jaya n follow dia.. JRI dh pindah office kt Putra Height.. Demo kt office tu oklaa since xramai yg join.. hehe.. kalo bos2 beso diorg join mmg kecoh.. :p

Pas2 blk dr demo kt JRI terus blk office cyberjaya.. Diorg dh minta quotation.. hopefully dptla projek tu.. amin... Pas2 dak2 opis dh msg nk g lunch kt alamanda.. apa lg aku suh tgu aku laa.. hehe. sampai opis trs grk ke alamanda putrajaya.. mkn kt noodle station.. not bad juz kt situ maggi mee dia mahal skitla kot..haha. actually mee yg digunakan tu mcm maggi mee sbb tu aku ckp mee tu maggi mee.. memandangkn aku xmkn pape dr pagi so aku order nasi laa.. lapar beb..  makan nasi goreng tomyam + teh tarik hazelnut ice.. alhamdulillah kenyangg...

Before balik sempat singgah big apple.. aku ni kalo lalu big apple mest nk beli.. so belila 2 pieces of donut (choreo n satu lg x ingatlaa). choreo is my favourite.. almost join dijah beli baskin robbin.. nsb baik x join.. hehe.. kalo bab makan aku ni mmg melampau2.. dhla semlm dh bantai beriani tgh2 mlm.. carta ardilah.. cartaaa...hehehe..

So back to alamanda, back to work laa. tp x buat kje sangat.. gosip2 skit psl af, politik, news.. blah blah blah.. n satu lg yg menjadi permasalahan aku ni nk cr hadiah utk Cik Ada.,, since aku nk sgt belikan hadiah utk Ada so aku volunteer utk jadi tukang beli hadiah.. any suggestion anyone???..
susah nk pk nk beli hadiah niee.. hmmm....

okla dh almost 5pm.. yay nk blk dah.. aku rs aku x bekerja sgt pn hr nie..
sorry mr bos.. 
hehe..

No comments:

Post a Comment