Credit Card

Isshh nape la ngn aku niee.. hari ni br je dapat letter dr citibank aku pya credit card application rejected.. susahnya aku nk apply for that card.. nape la kena reject lg aku pn x fhm. ni dh kali ketiga aku kena reject. Oleh aeon bank, rhb and latest citibank.. apa yg ssh sgt nk apply credit card nie.. dh check kt bank negara before ni n xde mslh len selain tertunggak before ni..tp dh agak lama gak clear dh suma bende tu.. susahla aku kalau berterusan mcm ni.. in case aku nk beli rumah ke apa ke in future bole ke aku buat loan.. sedangkan mak ayah aku yg dh tua pn senang je nk apply pape.. aku ni muda2 dh bersusah mcm nie.. bukan nya byk sgt amoun credit card dlm 3,4k jela kot.. issshh serius aku dh sediikit bengang pn ada.. aku perlukan bende tu for emergency.. nampaknya x de cr lain laa.. nk suh apply suppliment.. x lrt dh aku ni x penah nya layak dpt kredit card.. 

So begitula hari aku hr nie.. dah la prt x bpa best.. tambah lak berita yg hampeh tu.. aku bengang ni x dpt credit card.. dh put effort x lps.. mmg menyampaahhh.. mmgla ada kebaikan aku x berhutang tp bila kita perlukan duit cpt bende tu yg leh tlg kitaa.. 

aahh xnak ckp dhla psl credit card niee.mmg sakit hati jee.. adiosss..

No comments:

Post a Comment