Diary 3/2/2008

Hari ini second day for my diet.. huhu.. semlm aku berjaya gak menahan makan aku niee.. g berenang jap ngn kawan pas2 hujan.. so kejap je ddk kt pool niee.. hmm frust la gak sbb rindu nk berenang.. rsnya mlm ni nk g berenang lg la kalau xhujan.. 

Baru je balik lunch dr rumah nisa.. N baru je diberitahu oleh kak warda dia dh tender.. dis month last keje kt zilun.. sedeynya dh xde jiran dh selepas nie.. tinggal kak fara je.. huhuhu.. makin kurang lak org kt opis niee. mcm bsn je.. huhuhu.. tp itu peluang yang baik untuk kak warda.. congrate to u kak warda.. seronok la lps ni keje kt serdang.. dkt dengan bangi n better salary.. rindula ngn kak warda nant.. huhuhu..

Mulai hari ini berjanji nk diet.. ini adalah site untuk tgk progress diet aku.. berjalan lancar ke x.. haha.. Menu aku hari inie..

Breakfast : Tea n pancakes, honey
Lunch : Nasi sesenduk + sup sayur + Fresh Oren
Minum Petang : Muffin + mamee (aku lapar)
Dinner : Sup sayur or x pyh makan langsung..huhu.. (Planning)

Belanja : Lunch (RM3.50)

Well today went well.. tp cuaca kt luar tu mendung jee.. hujan lebat gak.. Aku mcm biasa laa.. Mood bese2 je.. :)

No comments:

Post a Comment