Profile Today

Berat : 59kg (last timbang 1month before)
Tinggi : 162cm
Mood : Tak stabil
Work : OK n waiting for something more.. Cepat siapkan PEMS..
Makan : Banyak sangat dah
Misi : Nk kuruskan badan sampai berat mencecah 50kg. Get rid almost 10kg..
BMI : 22.5

Jika BMI anda :

Kurang dari 18.5 - Kurang berat badan
18.5 - 24.9 - Normal
25 - 30 - Lebih berat badan
30 dan ke atas - Obes

ps : so how am i doing.. actually dlu masa kt university berat 65-67 mcm tu.. so dh byk progress sejak2 keje ni.. tp berat aku btul2 turun masa putus cinta dlu ngn Mr S.. huhu.. ada gak faedah putus cinta.. turun 5kg lebih beb.. hehe.. bole ke aku turunkan berat aku ni lagi.. cabaran untuk 3 bln ni aku nk diet n tgk progress dia mcm mana.. aku ingat nk buat diet protien which is less protein more carbo.. can i do it.. makan nasi skit.. aku suka makan nasi.. hahaha.. but for myself ill do it. chaiyok2 ardilah.. u can do it.. :)

No comments:

Post a Comment