Jumaat yang tenang

Hari ni datang keje lewat lagi.. hahaa.. masalah yang x dpt dielakkan.. cewaaahh.. hehhee.. dlm 8.30 br kuar dr rumah.. pas2 nk g amik nisha.. leh plak termiss simpang nk msk umh dia..  so terpaksa buat pusingan haram kt flyover tu.. nasib polis xde.. kalo x aku pn xsure kt mana nk pusing blk.. huhu.. jauh plak la harapnyaa.. tu la dia kalau kalut ada la miss sana miss sini.. actually lately ni mudah lupa laa. x taula nape. byk makan semut apa.. xelok  ni muda2 dh lupa sana sini.. 

Kt opis pn x wat keje sgt pn..  pagi je jap layan keje pas2 sebok dgn keje len.. one of the project yg kitorg buat hr ni ialah kongregate.. hahaa.. 



bole jela layan games ni,, tapi lps tu aku dh tense sgt aku apa lg trs minta tips dr kak fara.. hahaha.. sampai kak fara dh bole solve kan suma step utk level ni aku pn ikut dia sama2 stop men.. penin woo.. games dia more to iq test.. mencabar minda.. tu yg penat tuu.. best bole la nk buang2 masa yang x bapa nk banyak nie.. hehehe....

Hmm lagi satu aku tgh consider untuk buat sesuatu nie.. sbb astro kt umh tu sangatla membosankan skang ni.. aku dh la ddk sesorg pas2 x de citer best lak tu nk tgk.. mmg bsn tahap gaban.. aku ingat nk beli tv baru laa.. hahaa.. itu cara nk solve masalah channel ke.. hehe.. kenapa la astro membosankan sangat skang ni..serius x best.. 

Esk aku nk blk kuantan.. dh agak lama x blk.. nk dekat 2 bln kot..sbb family aku je asik trn kl skang tp act best gak cam2.. seronok aku rumah aku penuh ngn keluarga.. esk niat aku bgn pagi n bertolak g kt dikma.. pas2 kitorg grk blk kg la.. dlm 2jam lebih sampai la kuantan. kete pn dh servis lega nk berjln.. sianla mimie kena tinggal.. tp akan prepare suma bende so she will be ok.. xsabar nk blk kg esk.. kampung tercinta.. :)

Skang ni tgh tunggu masa je nk blk.. diet setakat ni berjaya.. hope dimudahkan urusan diet aku nie.. cabaran plg hebat kt ktn nant.. mak aku msk sedap.. waaa.. hehe.. but still hepi to be home.. 

Menu today :

Breakfast : Nes Tarik + telur mata + nasi goreng(1 senduk)
Lunch : Milo Panas + 1 packet butter biscuit
Dinner : None

No comments:

Post a Comment