Servis Kereta

Hari ke3 diet aku bermulaa.. setakat ni mmg xde makan nasi langsung.. haha.. berjaya.. cuma td aku cedok 2sudu nasi kawan aku utk aku makan.. beriani lak tu.. bestnyaa.. hehee..  harini aku kuar lunch awl sebab nk servis kete.. maklumla weekend ni nk blk kg n kereta dh lama lak tu x serviss.. so dlm kul 12 aku dh kuar g servis kete..  tuka plug, minyak engin, minyak gear n servis biasa kena dalam rm190. consider murah compare dgn proton servis.. kalo mcm tu pya tukar mau nak 400 gak kot.. 

Hmm tadi dapat call dr company Obtech Asia Pacific.. tapi tak kot.. 
They just call me n i decline it already.. Sorry...

Hmm mlm ni nk msk mihun sup sayur... sejak2 x makan nasi ni mmg cpt lapar laa.. tp bertahan ardilah cuma untuk 3bln sahaja.. then u r free.. tolongla turun berat badann aku nie.. berhrp sgt nie.. hhuhu.. amin....

n today aku surf internet n found out about this beautiful place.. hopefully dapatla pergi satu hari nant... amin again...


BORA- BORA BEACH.... Bestnya kan if dapat pergi.. Mana tau ada rezeki one day dapat jejakkan kaki kt sini. it will be fun kan.. huhuhu..

No comments:

Post a Comment