My First Day Blogging

Baru je balik dr alamanda. fuh sedapnya makan hari ini.. aku janji pada diri aku nk diet. alamak tp dah sampai situ x kan x makan.. Ardilah please next time skip lunch.. Hmm td g alamanda shopping buku2 spm utk my younger bro, KAMAL. Hope dia blaja sungguh untuk SPM tahun nie.. nak sangat dia berjaya supaya senang hati semua org.. huhuhu.. Biar berhabis asalnya dia berjaya..

Hmm pagi td meeting dengan En Fuad n his wife, kak Saja. Mula2 bincang pasal PEMS tapi lepas tu insurans... huhu.. aku mmg dh lama nk amik polisi pruLady ni tp xde org nk kenalkan dgn agent lak.. kebetulan En fuad one of the agent. N kiotrg ppuan2 kt opis ni g la dengar psl PruLady ni.. Bagus gak insurans ni.. Aku dh submit form untuk pruLady plus.. bayar dlm 250 a month.. But its worth it if anything happen.. semua jenis sakit cover.. i need to be prepare for future.. :)

N now dh 3.40pm.. nk buat keje pn dh x bpa ada mood..  tu yg tiba2 nk memblogkan diri nie.. but lately ni badan rasa x sedap laa.. dh almost 2 week tiap2 mlm aku mimpi buruk.. dlm 3lbh mest aku terjaga.. kwn aku ckp kena bykkan baca al-quran.. hmm kena byk ibadat skit nie.. tkt ada bende2 kacau je.. hope x de apa2 laa.. 

Till next day.. nk update pic n profile in this blog.. gud lucks ardilah..  :)

ps : 

Today's menu : Nasi goreng + telur mata + nescafe tarik , Burger King + vanilla coke + fries (Oh my god)
Perbelanjaan : Buku Kamal (100), Hadiah (30), Burger King (13), Insurans(250), Kutu(110) - OK

No comments:

Post a Comment