Aryani Bangi


Td dalam pukul 7 mak call.. katanya dh sampai ke kl.. n dia n kawan2nya nk g aryani jugak.. wpun aryani ttp 8.30.. so sampai je kt institut latihan pos tu, aku solat maghrib jap trs la pickup mak aku n kawan2nyaa.. punya la happy diorg tu nk g shopping.. ish ish..

so sampai aryani dh dkt pkl 8 pn.. tp lama gak la lpk dlm tu.. selagi kitorg ada kt dlm diorg x ttp.. harga2 tudung kt situ?.. adoyai.. aku rs membazir je beli yg mahal2 sgt.. peliklaa.. bos mak aku beli byk helai gak laa.. aku tgk org dtg situ beli sampai 5,6.. siap org kedai tu suruh ckpkan 10.. melampau sungguh laa. even after less harga dia still 48++.. aku tgk jela.. mak pn x beli lg.. dia nk dtg blk ahad.. tp kalut2 sgt.. kitorg leh g lg.. kwn2 mak nk blk dh esk.. mak stay sampai nxt week.. byk lg masa nk memilih...

settle je kt aryani kitorg g makan.. alang2 kt bangi bawa diorg ke village view.. ok jela mkn kt ctu.. hrpkan scenery jee.. huhuhu.. makan kenyang2 pastu balikkkk..

n one more thing hari ini hari jadi hanafiah.. bole aku totally lupaa. mak ckp br aku teringat.. trs call wish dia.. hmm esk treat him something laa.. mlm ni dia sibuk kuar ngn kwn2 dia.. Nway piah happy birthday n semoga panjang umur, murah rezeki, berjaya dlm hidup dan bahagia hendaknyaa.. amin

No comments:

Post a Comment