Hari pertama berbuka


Alhamdulillah selesai sudah berpuasa hari pertama... semalam berbuka ngn piah, dikma n fana.. ada invite din gak tp dia berbuka puasa ngn pak sedara nyaa.. so kitorg ber4 jela.. dak2 tu dtg lewat skit sbb masing2 sibuk so aku sorg la memsk semlm. tp ok je menu simple tp sedap.. hehe.. angkat bakul sendiri.. nak tau apa menu aku?.. masuk site nie.. akumakan

Dak2 tu sampai dlm kul 6.. diorg la yg beli kuih muih.. aku dh pesan jgn beli byk sgt nant membazir.. so diorg juz beli murtabak n karipap je.. cukupla untuk kitorg.. plus aku ada masak bubur jagung..yummy.. hehe..

Selesai berbuka semua lepak umh aku.. tido kt umh aku jee.. so dapatla kitorg bersahur sama2 semlm.. skang diorg suma dh blk ke tpt masing2.. suma tgh sibuk ngn test, exam.. dpt berbuka sama2 semlm pn alhamdulillah.. hr ni mungkin aku berbuka sesorg je.. so x rs teruja pn nk masak pape.. tgkla apa yg ada msk je kang.. maybe g pasar ramadhan je kang..

okla update story lg later.. selamat berpuasa semua..

No comments:

Post a Comment