Jam


Adoyaii.. penatnyaaa.. td dh sampai ke flyover equine aku u-turn blk.. sbbnya aku br perasan jam aku tertinggal.. oo kena pusing blk niee.. dlm hati berdoa ni semoga jam tu masih ada tpt aku tinggalkan dia which is toilet.. aku ni mmg msk toilet suka buka jam.. slalu aku ingat buka dlu dr opis tp tadi kalut2 trs g toilet. so ltk jam atas pam toilet tu jee.. rupanya aku tinggal trs...

so vrooommm aku berpatah blk ke cyberjayaa.. sayang tu kt jam tu.. nk beli balik membazir jee. sampai je opis berdoa jam tu ada lg. msk toilet cr dh xde.. rs sedey sgt.. then cuba tgk atas meja opis in case aku mmg dh bawa msk jam tu ke opis. pn xde .. sedey n hampa.. ms nk kuar dr opis jpa akak indian dpn opis aku.. dia tya "eh u girls ada ilang jam x?".. aku dengan rs gembiranya ckp "yessss, its mee!!!".. alhamdulillah akak tu simpan jam tu..

so itula pasal jam saya yg hampit ilang.. nampaknya ada jodoh lg jam tu dgn sy.. hihihi.. kalo x kenala beli jam baru nampaknyaa.aku xleh x pakai jam rs kosong sgt tgn.. ok nk g mandi niee... perut dh kenyang mkn double cheese burger.. yummy :p

2 comments:

  1. huhuh..double cheese burger lagik?? bukan semalam baru makan ker? hehehe

    ReplyDelete
  2. aah laa.. x tau nape skang ni gile double cheese burger.. so kenala mkn gak..xkiraa..

    ReplyDelete