Jalan Tar


Hari ni bangun je pagi terus on pc..xla la pagi sgt sbb aku bgn pn lwt.. hehe.. layan mafia wars dlu. sayang point.. haha... siap je mandi suma aku, mak n mcik fatimah kuar.. mula2 g breakfast dlu kt azwath then trs grk ke jalan tar.. dlm kul 12 kitorg sampai ke sana...

sampai je ke sana, mmg ramai gile org.. suma org dh start shopping.. first destnation.. aryani.. mak aku nk check tudung kt sana dlu br la g ke kedai2 lain..dia mmg ada specific color yg dicari.. tp xde yg sesuai.. nk main beli je rs mahal sgt la utk tudung.. mak beli satu je utk kawan dia..

hmm then meneruskan perjalanan ke jackel.. its like gile sale's masa aktu g tu.. ada happy hour. so aku yg x plan pn nk beli pape akhirnya terbeli like 1 pasang this washable silk.. nice n colourful.. thn ni baju raya aku suma ceria2.. mak n kawannya?... membeli kain dgn byknya.. mak saje beli lebih2 if ada kwn2 dia nk beli nant.. makcik fatimah pn beli byk gilee.. pandai la pekerja jackel.. diorg mmg tau mcm mana nk pujuk customer.. dlm nk beli satu melarat2 ke byk bende.. cara diorg treat customer lain.. sah mmg ditrain dgn baik.. x de la mcm pekerja2 kedai lain.. muka masam x tentu psl. mcm dia plak owner kedai.. ntah pape..

then settle kt jackel kitorg jalan2 kt jalan tar lak.. cr tudung.. aku berkenan dgn tudung ada button blakang tu.. n akhirnya end up beli 3 tudung with button blakang n 2 tudung chiffon.. terbeli sbb tertumpang seronok tgk mak2 ni membeli.. hehe..

pastu mak2 ni nk jalan ke semua house plak.. mmg kitorg park kt situ.. tp penat gak menuggu.. aku dhla dgn mask kt muka nyaa.. tunggu diorg shopping.. ntah aku plak cpt flat diorg ok je lg.. kaki dh lenguh gile ms tu.. ddk je kt mana2 bolee. dlm kul 4lbh br suma settle.. trs gerak blk ke bangi anta mak2 ni blk ke institut latihan pos, bangi.. aku?. straight home after that.. mmg dh flat rasanyaa.. ini tgh bermalas2 la niee..

tp kan aku ni dr mlm semlm ada selsema skit.. mungkin sbb semlm kuar lewat mlm g supper ngn makcik fatimah n mak.. sian kt dia nk g jpa anak dia so aku bawa laa.. dkt je pn.. sbb tu hr ni aku kuar kl pakai mask.. tkt antibodi tgh x kuat.. tp aku x demam langsung pn ni.. ya Allah jauhkan la dr segala sakit2.. nk puasa dh x lama lg..

okla enough chit chat.. hopefully kak fara terima la nk tempah baju sehelai lg kt dia.. huhuh..

No comments:

Post a Comment