Mafia Wars


OK.. fine.. skang ni aku tgh gile main mafia wars.. ehehe.. ntah nape tiba2 dtg mood nk main n aku bersungguh lak tu.. mlm aku blk keje bende pertama aku pk ialah kena main game.. sbb nant energy dh byk rugila kalau x buat job.. n ini adalah satu addiction yg xbaik sbb skang hidup aku yg dh sedia bz akan bertambah bz.. nk buat keje opis lg.. sampaikan aku nk mengemas rumah pn maleh skang niee...

Hmmm.. tp still i LOVE the game.. hehee..

Satu lagi misteri ada 1 number ni keep calling,misscall n texting me.. n yg plg pelik tu one day aku pickup the call n bole plak ppuan yg jwb.. siap ckp anak dia main phone.. tercall aku.. yg plg pelik skali kenapa anak dia ingat no aku.. mesti budak2 kecik kan kalo "X SENGAJA". maslaahnya menggangu.. aku xpenah reply blk the blanks sms or try to call back..sbb mmg bende2 ni x penting pn tp kalau dh berlarutan lama sgt jd kepelikan la jugak kan... hrp mesteri dpt diselesaikan la nant. tp aku xkan buat apa2 pn.. juz wait n see je.. if org tu nk abiskan kredit dia lantak dia la kan.. huhuhu..

Back to work, skang ni projek kewpa kitorg nk hampir siap dh.. aku x nak terbeban ms bulan puasa sbb selalunya aku lemau skit bulan2 posa niee.. tkt keje x jalan.. so rushing skitla supaya semua settle.. tp tula dlm rushing2 sempat lg main mafia wars.. yg lg best bos2 pn layan men game tu.. mslhnya the bosses tu jelez aku pya level dh tinggi dh skang.. hahaha.. lawak plak bos bincang psl game ngn kitorg.. tp all the addiction ni start dr nisha.. dia yg mula2 perkenalkan dis game to us..

N psl cerita hr nie.. g lunch ngn adee. he got his new bike.. tgh seronok laa.. he's off to singapore tomorrow.. work stuff...

N tomorrow mak akan datang ke KL dgn kwn2 opis dia.. ada kursus on saturday.. sempat pesan kt aku suh bawa diorg g aryani esk.. so tomorrow abis keje trs g pickup mak aku n kawan2 nyaa ke aryani bangi.. ish2 ni la mak2 ni sebok nk bershopping.. ada sales katanyaa.. layankan jelaa.. untung2 dapat pow satu kan.. hihihi..

Okla.. perut x sedap niee.. kepala pn sakit lg.. ntahla nape.. migrain + sakit perut.. dr semlm lg niee.. adakah aku makan pedas sgt?.. or minum kafein terlalu banyak?.. i love both that so mcm mana nk reduce.. hmmmmm

Hmm n satu lagi, bulan n akan mula puasaa.. n aku still x abis ganti puasa lg.. minggu dpn sy janji start puasa blk.. :p

2 comments:

  1. ish..ish.. sapelah nisha tukan.. pegi sebarkan virus mafia wars tu.. ish.ish.ish.. tak bek tuk kesihatan... =P

    ReplyDelete
  2. itula psl.. bawa virus x bagus.. hehee

    ReplyDelete