Demam


hari ni demam plak.. tp aku tabahkan hati gak g keje sbb ntahla rs kena g dlu if btul rs x sihat br blk g klinik.. hmm sampai2 je opis tgk semua kwn2 opis bersama bos ada kt parking.. pelik,, boot kereta nisha terbuka. Rupa-rupanya nisha terlanggar kereta kak fara n din. dia nk tekan brek tertekan minyak.. so diorg suma grk ke balai polis cyber.. claim insurans laa..

aku?.. msk opis try nk buat kjee.. tp xlarat nampaknyaa. sejuk sgt laa.. aku demam skit je.. n selsema.. so jpa mr foo n minta mc je hr nie.. pack suma brg n trs gerak ke klinik seri kembangan.. sampai je dlm kul 11.50 mcm tu.. sampai2 nk register diorg ckp registration dh close. buka 2pm plak.. ya allah aku dhla xlarat nk menunggu lama2 nie tp nk wat cane mmg prosuder klinik kerajaan mcm tu.. so aku pn apa lg.. trs blk.. singgah farmasi n beli ubat selsema.. blk umh makan nasi, telan ubat selsema, panadol trs bummm.. tido sampai kul 7pm.. tp tido aku terkejut2 gak sbb sepjg petang hujan mmg selebat2nyaa n kilat sekuat2nyaa.. rs dkt je kilat2 tu sumaa. ngeri jee.. tp sbb mata dh lalok ngn ubat so tido gak...

ni pn nk sambung tido blk.. dh mkn maggi, mkn ubat.. penatnyaaa...

No comments:

Post a Comment