Demam Masih Terasa


Hari ni bangun tido rs fresh.. bdn berpeluh n x ingat pn semlm aku still demam.. hehe.. semlm blk awl gak la.. dlm kul 4 dh blk sbb x larat nk stay kt opis dh.. sejuk semacam.. tp aku blk umh x tido pn.. baring2 reht jee...

tp bila sampai je opis rs len mcm skit.. rs seram2 sejuk gak laa.. tp bila dh tgh hari skit okla.. tp kesimpulannya hr ni mmg x wat keje sgt.. sgt mls. ad 2 lagi kewpa aku kena settlekan.. 31 n 32.. pas2 settle laa. leh cocentrate ngn testing.. ya testing supaya x de error yg bodoh2 kuar ms user pakai system.. huhuhu..

thh hari td mkn kfc je.. minta dijah tapaukan.. diorg g mkn sushi.. aku?.. mls laa x de selera for sushi rini.. skali skala leh la mkn.. muak laa.. bkn selera aku..

hmm okla x de apa pn nk citer sgt rini.. spend my day men chess ng adee n chat2 n cari lagu n dengar lagu n men mafia wars.. hari yg cemerlang.. tahniah Ardilah.. :p

ps: dh lama aku pulun keje.. ni slow skit okla kan?.. hehe..

No comments:

Post a Comment